9 Kasım 2012 Cuma

Rihanna - Diamonds (Klip Değerlendirmesi-HAYAL KIRIKLIĞI!)




Evet arkadaşlar bugün Rihanna'nın Diamonda klibinin yayınladığını gördüm ve değerlendirmek istedim.Direkt olarak söylemek istiyorum.Benim için hayal kırıklığı oldu... Gerçekten çok daha özenilmiş bir iş bekliyordum.Çünkü yaklaşık (sanırım) 1 aydır falan şarkı yayında.Hani bu kadar zamandır video yokken insan çok daha iyi birşey bekliyor.Gerçekten beğendiğim tek yer.2:38 kısmındaki çekim alanları.Oradaki atın koşma kısmını sevsemde artık bayatlamış görüntüler gibi geldi.Artık birçok klipte at kullanıldı çünkü.Klipteki dövmeli eller bana Chris Brown'ı hatırlattı.Rihanna sahnede dayak yemesine rağmen hala onu seviyor.Tabi aşk bu otada konuyor.. neyse.Birde sonundaki Rihanna'nın denizde(?) yatarkenki sahneyi beğendim diyebilirim.Birde efekt anlamında 4:06 daki sahneleri beğendim diyebilirim.Ancak yinede o sahnelerde istediğimi bulamadım.Kamera açıları hep aynı biraz daha farklılıklar olabilirdi açılarda.Bana göre diğerleri iyi değiller.Heleki 0:47 kısmındaki sahneler bence çok basit olmuş.Bilmiyorum herkesin fikri farklı tabiki ancak ben beklediğimi hiçmi hiç bulamadım.Ancak yinede; 3/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder