7 Kasım 2012 Çarşamba

Christina Aguilera - Blank Page (SINGLE)




Albüm kapağından başlamak istiyorum.Kapağı beğenmedim.Çünkü aşırı photoshop var.Malum Christina bu aralar kilolarıyla baya bir gündemde.Ancak bu fotoğraftaki görüntüsü mankenleri aratmıyor.Ayrıca arkaplanda gereksiz bir beyazlık var  aynı şekilde saçlarında da.Yazının konumunuda beğendiğimi pek söyleyemeyeceğim.Ayrıca Lotus çiçeğinin üstündeki aşırı beyazlık çok tuhaf durmuş.Aynı şekilde suratındada bir tuhaflık var gibi geldi.Vücudu şişman değil ama yüzü şişik gibi.Albüm bookletinden birkaç fotoğraf görmüştüm.Bu fotoğraflar içlerinden en kötüsü bence.Üzgünüm Christina ama bence olmamış. 2/5

Bu kapak faciasından sonra sizi birkaç fan yapımı albüm kapağı göstermek istiyorum.Belki iTunes veya albüm şarkılarınızda kullanmak istersiniz. :)




                                                                      BLANK PAGE

Eveettt :) Lotus albümünden çıkan 2. şarkı (sanırım sadece promosyon amaçlı yayınlandı.) Ancak umarım 2. single o olur.Şarkıyı gerçekten çook beğendim.Zaten 2 ay önce sanırım ilk teaserını dinlediğimde bayılmıştım ve çıkması için sabırsızlanıyordum.Sonunda çıktı.Ancak sadece Christina versiyonu ile çıkmış.Normalde Sia ile düet olacaktı.Heralde onu daha sonra dinleyebileceğiz.Şarkıda beni düşünderen tek şey; Nakaratta I'm a blank page waiting for life to start kısmı oldu.O start derken biraz uzatılmış gibi geldi bana.Pek uyduramadım yani.Şarkı genel olarak Beautiful,Hurt şarkılarını anımsatsada onlar kadar harika olduğunu düşünmüyorum.Yinede Bionic faciasından sonra bu albüm çok güzel gelecek gibi ve Christina bu albümü ile hüsrandan sonra güzel bir satış rakamına ulaşak.Gerçi Christina bir röportajında ben satışları artık önemsemiyorum.Önemli olan fanlerimin beğenmesi demişti ama yinede satışlarda önemli tabii.Sanırım strateji olarak Stripped albümündeki gibi ilerleniyor.O albümdede ilk olarak normal bir pop-dance şarkısı ilk single olmuştu  fanların çok hoşuna gitmemişti ve ABD listelerinde pek başarılı olamamıştı.(Dirrty)Daha sonra Beautiful çıkmıştı ve listeleri alt üst etmişti.Bu albümdede ilk Your Body çıktı.Daha çok pop-dance şarkısı gibi.Bana göre çok iyi bir şarkı olsada listelerde başarılı olamadı.Şimdide şansını Stripped albümündeki gibi deniyecek daha yavaş tempolu bir şarkı ile sanırım. 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder