9 Kasım 2012 Cuma

Kesha - Die Young (Klip Değerlendirmesi)


Hayret Rihanna - Diamonds ve Kesha - Die Young aynı gün yayınlanmış.İkisinide aynı gün inceledim yani.İtiraf etmeliyimki Rihanna'nın klibinden çok daha fazla beğendim bu klibi.Birde farkettimki Kesha saç rengini değiştirmiş biraz baya bir platin sarı yapmış.Sanki biraz daha koyusu daha iyi gibiydi.Kliple ilgili Youtube'da çok illuminati yorumları olsada ben bunlara inanmıyorum.Ancak klipte birazcık o mesajlar var gibi.Belkide insanların buna olan ilgisini farketmişlerdir ve reklam amacıyla yapmışlardır.Bilemiyicem.Neyse klibi beğendim konsepti çekimleri efektleri.Özellikle efektleri.Zaten Keshanın kliplerindeki efektleri çok seviyorum.Böyle ışıltılı klipler çok hoşuma gitmiştir hep.Beğenmediklerime geçicek olursam; Keshaya bence saçlarını toplama,örgü gibi şeyler hiç yakışmıyor.Dağınık ve salık  saçlar yakışıyor ona.Keşke tüm çekimler öyle olsaymış.Birde biraz daha farklı karaler olabilirmiş.Özellikle nakaratta daha farklı bir senaryo olabilirdi.Ama genel olarak baya beğendim. 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder